Saturday, August 12, 2017

ජීවිතේ ගීත


සිංදු අහන එක මගේ ප්රියතම විනෝදාංශ වලින් එකක්. මම සිංදු අහගෙන යනකොට සමහර සිංදු වල එක කොටසක් විතරක් අහගෙන ඉඳලා ඊළඟ සිංදුවට දාන එක දැං පුරුද්දකට ගිහිල්ලා.
මම ඒ ගැන මුලදි එච්චර උනන්දුවක් නොදැක්වුවත් අද මගෙ මනෝලෝකෙ එක කෙළවරක හිටපු මට ඒ ගැන නිරායාසයෙන්ම කල්පනා උනා.
සමහර සිංදු තියෙනව ඒවගෙ එක්තරා වචන සෙට් එකකට අපි ආසයි. වෙනත් විදිහකින් කිව්වොත් සිංදුවල තියෙන අපිට වැදුන තැන්.
මම මගෙ වට්ස් ඇප් ස්ටේටස් වලට දාලා තියෙන්නෙත් එහෙම ඒවා තමයි. ඇත්තම කිව්වොත් ඒ වචන ඛන්ඩ වල මම ජීවත් වෙනව වගේ මට දැනෙන තැන්.
මං එච්චර උනන්දුවක් නොදක්වන ගායකයින්ගෙ සමහර සිංදු තියෙනව මම ගොඩක් ආස ඒව.
"ඔබෙ සුසුම් පවන් සලයි... මගෙ කොපුල් පුරා වෙලෙයි... ඔබෙ සෙනෙහස ගොඩ ගලයි... උනුසුමට මාව තෙමයි..."
"...පෙම්වතිය පෙම්වතාගෙ උරහිසේ ඇඟේ නිකට තියාගෙන ඉකි බිඳිනවා... පෙම්වතා ඒ අවස්ථාව සංයමයෙන් යුතුව ඉවසනවා..."
"...පෙම්වතිය හෙලන සුසුමක් ඔහුගෙ මුහුනෙ කම්මුල් පිසගෙන ඇදී යන බව ඔහු කියන්නෙ ඇඟේ සුසුම් තමන්ගෙ කම්මුල හරහා පවන් සලාගෙන ඇදීයන විදිහට... ඒ අවස්ථාවෙ ඈ කෙරෙහි රාගයෙන් තොර ස්නේහයක් ඔහුට ඇති වෙන බව ඔහු කියන්නෙ ඈ කෙරෙහි සෙනෙහසක් උතුරා යන පිටාර යන ආකාරයෙන්... ඒ සමඟම ඇගෙන් ගිලිහෙන කදුලු ඔහුගේ උරහිසෙහි පතිත වෙන උනුසුම ඔහුගේ සිතුවිලි දාමය බිද හෙලනවා..."
"මේ මැයි ගහ යට... දවසක් දා... වැස්සට අපි උන්නා..."
මේ සිංදුවත් මම ගොඩක් ආස කරන මිල්ටන් මල්ලවාරච්චි ගායනා කරන එකක්.
"...ජ'පුර කැම්පස් එකේ පාර දෙපැත්තෙ මැයි ගස් තියෙනව කියල මම අහලා තියෙනව (මට කැම්පස් යන්න බැරි උනත් ඒ අවස්ථාව මගේ මනසේ සිත්තම් කරන්න ඒ පද සමත් වෙනවා.)..."
"...පෙම්වතා මැයි ගස් යාය අද්දරින් යන හැමවෙලාවක ඔහුට ඒ අතීතය මැවෙනවා. ඇය සමඟ ඒ දොඩමලු වෙච්ච හැටි ඔහුට ආයෙ ආයෙ මැවිල පේනව ඇති කියල මගෙ හිත මට කියනවා..."
"...ආදර වියෝවක් සිතින් එබෙන සඳ වැහි පොද සේ... නෙතු කඳුලු සැලේ..."
****************
මතු සම්බන්ධයි

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගෙ අදහස් දෙන්න