Saturday, August 12, 2017

සල්ලි දීලා ජරාව බීම


"අක්කෙ මං ඔයාලත් එක්ක මෙව්ව 1ක් බිව්ව කියල මගෙ බ්ලොග් එකේ දාන්නම්කො" කියල මම ඩිලංකා අක්කට කිව්වෙ අසංක අයියා මොකක්ද මංද අයිස් දාපු ඉලව් බීම ජාතියක් ගේන්නම් කියල ඒකට මගෙනුත් සල්ලි ඩිලංකා අක්කගෙ එකවුන්ට් එකට ට්රාන්සර් කරපු වෙලාවෙ. එතකොට රශ්මි අක්කත් මගෙන් බ්ලොග් එක ගැන අහල ලින්ක් එක ඉල්ලන් බැලුව. මෙන්න ඊළඟ දවසෙ කියනව "අකේෂ් මං බැලුව පොඩ්ඩයිනෙ තියෙන්නෙ බ්ලොග් එකේ " කියල රශ්මි අක්ක කිව්ව.
ඉතිං මම කල්පනා කලා අයේ පෝස්ට් එකක් දාන්න.
.................
බීම ගැන කිව්වොත් ඒක පෙර ගෙවුම් ක්රමයට ඩිලිවරි කරන එකක් (සැ.යු. අසංක අයියා කිව්ව වෙලාවෙ බීම ගෙනාවෙ නෑ කියන එක නම් මම අදහස් කලේ නෑ..බළධරියා විසින් කපා හරින ලදී ) සල්ලි දීල දවස් 2,3 කට පස්සෙ තමයි හම්බුනෙ. අර කවුද කිව්ව වගේ හරියටම තේරුම් ගන්න කරලම බලන්න ඕනෙලු.
මමත් රතු පාටට පෙනුන නිසා ඒ වර්ගෙම ඕඩර් කරා, ඩිලංක අක්කත් ඒ ජාතියම ගෙනෙල්ල කියපංකො හිටං.
ඉතිං පෙරුම්පුරාගෙන ආ සංසාරෙ මමත් ගත්තු ගමන් උගුරක් දෙකක් බීල බැලුව. ඒ ජරාව මේ ඊයෙ පෙරේදා කැම්පේන් ගිහින් රෑට කාපු කොත්තුවට හපන්.
ඇති යන්තන් බීම ජාති බඩේ අමාරුව වෙනකන් ගේම ඉල්ලන්නෙ නෑ. බැරිම තැන මම මගේ අවංක හඳ පතුලෙන් නැගුන ඒ කොමෙන්ටුව ඉදිරිපත් කලා. "රශ්මි අක්ක අපිව නොමග යවල හොදම එක බිව්ව නෙහ්" කියල. මෙන්න බොලේ අක්ක කියනව "මම නම් කාටවත් මුකුත් කිව්වෙ නෑ ඕන ජාතිය අරගන්න කියල කිව්වෙ කියල" අම්මෝ වස! (කිව්වට මොකෝ එහෙම වසයි කිව්වට වසත් නෑ, හැබැයි ඩිලංකා අක්ක නම් කියන්නෙ .......... කියල. [බළධාරියා විසින් කපා හරින ලදී.] ඩිලංක අක්කට කියන්නෙ .......... කියල. (කරුමෙ කියන්නෙ ඒකත් මේ මිනිහා කපා හැරියා කියහංකො )
.....................
මම දැන් ඉන්න තැන කලින් හිටපු තැනට වඩා ටිකක් හොඳයි. රට වටේම ඇවිදිනවා. මේ ඊයෙ පෙරේද බණ්ඩාරවෙල ගිහින් වැඩකාරය වගේ හිටියට මොකෝ පළවෙනි පාර එහෙ ගියෙ කබරයා පෙනි පෙනී. කබරයගෙයි මගෙයි දෛවෝපගත සම්බන්ධෙ කොයි වගේද කිව්වොත් අජන්ත අයියා (ඩ්රයිවර්) අන්තිම වංගු දෙගේ ඇද අරිනකම් මුට කාගෙන ඉන්න බෑමයි කිව්ව. (ලොවෙත් හිටියෙ නැති කබරය ඇහැරුනේ වමනෙ පෙති කියන මළ ජරාව බිව්වට පස්සෙ. මම හිතන්නෙ එව්වට වමනෙ පෙති කියන්නෙ බිව්වට පස්සෙ කබරය ලෝඩ් වෙන හින්දද කොහෙද.
....................
සුලාජ් අයියා මගෙ ට්රේනර්. මම එයා එක්ක ගමන් බිමන් යන්න කැමති වෙන්න හේතුව එයත් මං වගේම ක්ලැරන්ස්ගෙ සින්දු වලට වහ වැටිච්ච කෙනෙක් වෙච්ච එක. වාහනෙ යද්දි අනිවාරෙන් ඒ සිංදු අහගෙන යන නිසා මගේ මනෝ ලෝකෙ දොර ගාවට මාව නොදැනීම වගේ ගමන් කරනවා.
.......................
මම මේ ළඟදි දවසක අම්මා හදල දුන්න පේර වගයක් ඔෆිස් අරන් ගිහින් කට්ටියට දුන්නා. වැඩේ කියන්නෙ එදා හිටියෙ නුවන් අයියයි , අක්ක නඟෝල දෙන්නයි විතරයි. වැඩේ කියන්නෙ වින්ද්යා අයියයි, සුලාජ් අයියයි, අසංක අයියයි නැති වෙන්නෙත් එහෙම දවස් වලට. (බළධාරියා විසින් කපා හැරීමට රැකගෙන බලා සිටි වාක්යක් මා විසින් සිහි කල්පනාව ඇවිදින් නූලෙන් ජාමෙ ගොඩ දාමින් ඉවත් කොරගන්නා ලදී. )
.........................
ඉතිරිය බළධාරියා විසින් තවමත් අවසර දී නොමැති හෙයින් ඉදිරි දිනකදී පල කරනු ලැබේ.

No comments:

Post a Comment

ඔයාලගෙ අදහස් දෙන්න